Blondinbella

Skummade igenom hennes intervju men fastnade på detta:
Du är varumärket för både din blogg och dinna företag. Hur mycket påverkar det din vardag?
Alldeles för mycket, det är det tuffaste av allt. Blondinbella var en fiktiv person från början, men mer och mer har jag börjat göra saker som "hon" skulle gjort dem. Jag köper saker jag inte hade köpt annars, som en päls för 15 000 kr eftersom jag vet att jag tjänar på det i längden. Eller mindre saker som igår. Jag och Nils var i affären och hade plockat på oss chips och dipp, men så kom jag på att det inte passade sig för "Blondinbella". Så vi la tillbaka chipsen och köpte Ben & Jerry's och naturgodis istället.


Kommentarer
Postat av: Nessi

Fan i min blogg äter jag vad jag vill när jag vill hur jag vill med vem jag vill, vart jag vill! Utan att bry mig om mina fucking läsare, cause in the end är det jag som äter och inte mina läsare. Mitt liv, inte deras. Mina pengar, inte deras. Mina val, inte deras. That's just fucked up att man ska låta en blogg påverka sitt liv så jävla mkt.

2009-07-23 @ 12:15:20
URL: http://agnesalh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0