Min dag





Sammanfattning:
* det var lätt att hitta det. men det finns minst två city kliniker i Halmstad men vi hittade till rätt.
* köpte frukt och grönsaker på torget, såg en skylt med "egg" vet inte om de är amerikanare eller om de inte visste hur ägg stavas.
* åt nudlar med kyckling, det var svenska svenskar som stod i kassan.. that is not right...
* åt mandelbakelse i IKEA
* köpte klädstång, skor, gick på syn undersöking, beställde solglasögon med styrka. kommer om ca 2 veckor.
* åt scampi.. åt godis. försökte montera klädstången själv --> fail. 
en  liten bild på mitt fina plåster

Kommentarer
Postat av: betts

hahah lol jag har solglasögon med styrka lol>.< men formen är som vanliga glasögonen.. fast tonade glas XD vad kostade dina?

2009-05-15 @ 21:07:36
Postat av: Lotta

oh, använd dem! jag valde Raybans men det var paketpris så det gick på 1800 med glasen + då synundersökningen :)

2009-05-16 @ 08:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0