Smarthet

Jag läste några jätte smarta citat från kändisar på MSN starlounge.
Här är några:

Jessica Simpson: "Min lärare sa att man skulle räcka upp handen om man kunde de olika kontinenterna. Jag räckte upp handen och sa 'A, E, I, O, U'. Han svarade: 'Det där är inte ens konsonanter, det är vokaler'


Britney Spears: "Jag har aldrig velat åka till Japan, av den enkla anledningen att jag inte gillar att äta fisk. Och jag vet att det är väldigt populärt att göra det där borta i Afrika"


Britney Spears: "Det coola med att vara kändis är att man får resa så mycket. Jag har alltid velat resa till andra kontinenter - till Kanada eller så"


Mariah Carey: "När jag kollar på tv och ser alla dessa stackars svältande barn världen över, kan jag inte låta bli att gråta.
Jag menar, jag skulle älska att vara så där smal, men inte med alla flugor och så mycket död och grejer"

Christina Aguilera: "Så, var hålls Cannes-festivalen i år?"

Arnold: "Jag tycker att gayäktenskap ska vara en sak mellan en man och en kvinna"


Kommentarer
Postat av: Agnesa

Lever du? Call me when you're sober.

2009-04-18 @ 15:47:35
URL: http://agnesalh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0